Selamlar herkese,
Ben Lenovo G510 bilgisayarımın bios ayarlarından dahili ekran kartını kapattım ve yeniden başlattığımda görüntü gelmedi. VGA ve HDMI çıkışlarını da denedim ama sonuç yok. Anladığım kadarıyla işletim sistemi de açılmıyor. Cmos'u sıfırlamak için ne yapılıyor bu tür laptoplarda bilen var mıdır acaba. Teşekkürler.
Not: Bios pilini çıkartıp 45 dakika bekledim sonuç vermedi. Anakartta herhangi bir jumper da yok. En azında görünürde.
#TeknoYardım #TeknoDestek #TeknikDestek
Son bir saat içinde 115 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Up up
bende g510 i7 kullanıyorum ama dahili değilde bi tek harici kapanmıyor mu ?
Eskiden öyleydi evet ama ne ara yaptım nasıl yaptım bilmiyorum BIOS u güncellemişim. Bir sürü ek ayar açılmış e tabi ben de o kadar ayarı görünce hemen kurcaladım işte 🙂