Şu keyleri tek tek durum olarak yazmasanız da, toplu olarak atsanız olmuyor mu?
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
konuya biraz yabancıyım. değirmenin suyu nerden geliyor. ilk kim dağıtıyor bu kodları.
Ben pek ilgilenmedim bilmiyorum biri açıklık getirir. Malum kod kaynıyor ve herkes tek tek atmış çöp olmuş akış.
@ufukz ben bir yerden dağıtılıyor sanıyordum
Olmaz illa gözümüze sokacaklar ya
Aslında olur. TS steam grubuna katılıp, steamgifts veya steamcompanion gibi çekiliş ile key dağıtmayı düşünebilseler daha da faydalı olabilirler. Ben bu yöntemi seciyordum eskiden. Belki de arkadaşlar bu siteleri ilk defa duyuyorlardır.
hiç olmadı paylaştıktan sonra 1 saat versinler. 1 saat içinde isteyenler içinden oylama yapabilirler. hiç olmadı kendileri seçer. Ama böyle birkaç kişi hepsini toparlıyor.
@ufukz linke tıkladım fakat alınmıştı. Suç bende ama yorumu yazdım ardından gidip yattım 🙂 başkası gece almıştır. Yine de çok teşekkür ederim.
Bot diye bişey var biliyorsunuz?