Merhaba arkadaşlar, selamlar saygılar herkese.
Bir sorunum var, umutsuz vaka. Belki ekstrem bir yol ile çözümü olan vardır 🙂 Paylaşayım.
Samsung S6 Edge Plus telefonumu düşürdüm. Ekranı sol üst köşesi kırıldı ve ekranın alt yarısı basmıyordu. Sabah yedek alır tamire yollarım diye düşünüyordum. Ancak şu an ekran 1 -2 kere yanıp sönüyor ve karanlık bir şekilde duruyor. İlk kez Smart Swift Pc ile senkronize edeceğim içinde ekranda bir yere tıklayıp onay vermem gerekiyor. Telefondaki problemlerden dolayı onay veremiyorum. Arkadaşlar her hangi bir şekilde telefondaki dosyaları almamın imkanı var mıdır? Özellikle Whatsapp yedeklerini kurtarmam gerek, mahkemede delil olarak kullanacağım bir kaç konuşma var. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.. #akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap