keten tohumu parçalayacak bir öğütücü var mı ? Sinbo 2934 diye ucuz yollu birşey var ama satan eleman bu amaçlı almayın sadece kahve ogutur bu dedi ...
bir de zaten balık yağı + susam + fındık&fıstık&ceviz + z.yağı tüketiyorum simdi keten tohumu tüketmem kalp, damar yada beyin sağlıgı icin sıkıntı olmasın hep omega ve oleik asitler icin tüketiyorum bunları ..yani fazlası sıkıntı cıkarmasin diyorum 🙂
#akış #KonuDışı #ketentohumu #mutfak #öğütücü
Öğütmeye gerek yok çiğneyerek yiyebilirsiniz. İstiyorsanız hazır öğütülmüş toz halinde de satılıyor zaten.
yok yağıda varmış ..ki yagından alıcam macit efendi ancak migros'dan yaylanın 500 gr 'ligini 3 tl 'ye almistim acaba ogutsem mi demistim keza ogutmeden yersek aynen geriye cıkıyormuş 😀 bir faydasi yok yani yani ogutucez yada yagını tuketicez ..
@erolemre Ne amaçla kullanacağınızı bilmiyorum ama genelde yoğurda veya salataya karıştırılarak yeniyor. Faydasını normalde de çok görebileceğini zannetmiyorum çünkü günde 1 çay kaşığı kadar alınması gerekiyor. Ben çiğneyerek 2 aydan beri kullanıyorum. Probiyotik takviyesi de aldım. Sindirim düzeni için. Ciddi bir faydası olmadı. Öğütmek çok da etkilemez diye düşünüyorum. Ben satın alırken satan kişi hazır olarak toz halinde olanını önermemişti. Normal halinde alıp kendiniz öğütün demişti. Aynı şey yağı için de geçerlidir bence. Daha az yararını görürsünüz. Çiğnerken de parçalanıyor zaten gerçi. Dişlerinizde bir nevi öğütücü görevini görür. Ya da içinizi rahat tutmak için kahve öğütücüler işinizi görür. Haznesi çıkabilen bir ürün almanız daha iyi olur yıkaması ve temizlemesi daha kolay olur. Öbür türlü oluşan lekeyi elle çıkarmak zor olur.
http://www.hepsiburada.com/bosch-mkm6000-kahve-degirmeni-p-MTBOSCHKM6000
http://www.hepsiburada.com/fakir-aromatic-kahve-ve-baharat-ogutucu-p-MTFAKAROMATIC
@dogan_mcan dostum bunları ozellikle boschu bende biliyorum efsanedir ancak simdi 100 tl vermeyim diye sinbo'ya bakmistim...genelde bu tip tohumlari toz yada yağ sekilde verilmesinden yanalar hatta h.burada jelatin hap olarak bile gordum keten tohumunu ..ancak dedigin gibi gibi gunde bir kasık 3-5 gr 'dan fazlasi onerilmiyor bosuna aksiyon bizim ki 😀 250 ml 'lik z.yağını bile 2 ayda bitirmem gerekecek bu hesapla ..iste vucut sıkılaştırmak ve kalp sagligi icin amino asit, omeaga 1-3, collagen ..vb derken keten tohumuna geldi olay ki korkunc protein, lif ve omega var
Hazır öğütülmüş halde satılıyor ondan alsan 😄 Ben öyle alıyorum
en faydaslısı yağı diyorlar ozellikle e.sozlukte ole okudum ..
@erolemre bilmiyorum o kadarını. Ben hazır öğütülmüş alıyorum salataya, cacık içine vs her yere koyuyorum. Sndirmi hızlandırıyor diyolla
klasik usul havanla halledebilirsin. Bu arada senin öğütücü ne kadar?
38 tl ama sinbo yani 1 ay sonra yalan olabilir 😀 ..
Sağlıkla ilgili sorduğunuz soru gerçekten önemli ve ciddi. Çok can yakan sonuçlar doğurabilir. Öbür konuya gelirsek, kahve tiryakisi birisi olarak çekirdek öğütücüde deneyimlediğim şey şudur: neka para oka futbol!