#3Dsinemayahayır Ben zaten miyopum gözlük takıyorum adam bana al bunu da tak diyor.Bu bir dramdır.Bi film izletmediniz.Sırf pazarlama başka bir şey değil.
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İyi de, gözlüklüler için klipsli bi aparat var kendi gözlüğünüz harici bir şey hissetmiyorsunuz nerdeyse, onu talep etseydiniz onu verirlerdi (cinemaximum)
Ben 3d izlemekten zaten zevk almıyorum. İyice dinozor oldum herhalde
Gozluk takan insanlar dusunuluyor zaten? Cinemaximumda bu gozluklerden var.
Burda yok beyler malesef plastik gözlük veriyorlar