Telekom mobil kullanıcıları online işlemlerden paketlerine bakabilir mi? Bende paket gözükmüyor.
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 268 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
500 mb ve 2 gb lik internet paketlerim uçmuş. 98 dakikam 100 dakikaya dönüşmüş. Umarım sabaha hallolur.
Benim komple paket uçmuş
Faturalı kullanıcıyım,az önce baktım ve herhangi bir sıkıntı yok.
Tekrar baktim 2lik bedava paket 1 e dusmus. 500 mb geri gelmis. 1 gb kayip.
Bende Online İşlemler'e giriş bile yapılamıyor. Bugün faturamın yenilenme günüydü bir sorun çıkmasa bari. 😀