Yeni yapmış olduğum MultiBoot sizlere tanıtmak istiyorum. UEFI sistemler de kendi otomatik olarak UEFI kurulumdan başlıyor. 64 GB USB bellek kullanıyorum. Şu andaki hali ile her işimi fazlası ile görüyor. Teknik Servislerin elinde bulundurması gereken tam olarak bir İsveç çakısı 🙂
Malum 29 Temmuz'a az kaldı elimde bulunan iki adet Windows 7 keyini bu MultiBoot ile format attım Windows 10'a güncelledim. Hiç bir sıkıntısı yok Maşallah çok iyi çalışıyor. İçerisinde Virus Programları , Haziran ayı itibariyle güncel Windows 7,8.1,10 iso ları mevcut. Hiren Boot CD , Live Windowslar kısacası her türlü malzeme var. 🙂 🙂 #akış #multiboot #Windows





Ben kendi çabalarım ile uğraştım yaptım. İnternet üzerinde bir sürü kaynak ver bende o kaynaklardan yararlanarak yaptım. Kendi bileşenler imi ekledim üzerine. 🙂
Daha öncesinde bunun ile alakalı olarak bir inceleme yazmıştım hemen hemen aynı yapılış tarzları. O makaleden yararlanabilirsiniz.
https://teknoseyir.com/inceleme/multiboot-calismasi
Bu çalışma çok daha detaylı bir çalışma bunu sizler ile paylaşmayı isterdim ancak 51 GB dosyayı nasıl upload edebilirim ki malum burasu Türkiye 🙂
@mfeyzifar Hangi menüyü ?
Haklısın kargoyla göndersen daha kısa sürer.Hakketten çok iyi olmuş.Normal kullanıcı için fazla ama sürekli bu işlerle uğraşanlar için faydalı olacağı belli.Kolay gelsin.
@trbasoglu1996 Teşekkür ederim normal kullanıcının bile işine yarayacak unsurlar var içerisinde. Bilgisayar bozuldu içerisinde dosyaları kaldı format atmadan içersiinden dosyalarını kurtarabilir. Bilgisayarına virüs bulaştı Windows u açmadan virsüleri temizlemesi lazım bu usb bellekhepsine bir çözüm getiriyor. Bunların hepsini ayrı ayrı olarak da yapabilirsiniz ama bu usb bellekte bütün hepsi entegre durumunda içerisinde ne ararsanız var. Başka bir çözüm yolu aramanıza gerek kalmıyor. 🙂 🙂
@mfeyzifar İnceleme makalemden yararlabilirsiniz. Bu MultiBoot menüyü ben oluşturmadım hazır olarak internet üzerinde var ben sadece var olan MultiBoot üzerine kendi bileşenlerimi ekledim ve düzenleme yaptım. Bu işin üstadı köylü adlı kullanıcıdır. Kendilerine sevgi ve saygılarımı sunarım.
Linux ile dvd den kurtarma yapıyorum ben hala pc ye 🙂
Ben kendi bilgisayarımda DVD sürücüsünü yıllardır kullanmıyorum. Hatta söktüm işime dahi yaramıyor ki hem yavaş hem eski bir teknoloji artık. 🙂
@cancagir Evet yavas oluyor ama verileri bir sekilde kurtariyor zaten 1 tane usb var kurtardigim verileri ona atiyorum 🙂 Birde benim anakart usb boot desteklemiyordu galiba 8 yillik kart sonucda.
@emresavkin 🙂 Elimde 8 yıllık Anakartlar mevcut bazılarında usb boot desteği olabiliyor. Bence bir kontrol etmekte fayda var. Yoksa dediğim gibi yukarıda saymış olduğum her türlü işlemi dvd veya cd ile de yapılabilir ama usb belleğin konforu daha rahat ve o kadar aracı tek bir usb bellek ile çalıştırabilmek daha pratik.
Yoksa boot özelliği olan iso ların hepsini cd veya dvd de çalıştırabilirsiniz. 🙂
"Şuanda ki" okuyana kadar canım çıktı
@alptekinck Anlayamadım ?
@cancagir Şu andaki*
@alptekinck Özür dilerim düzeltiyorum. 🙂
🙂
https://teknoseyir.com/inceleme/multiboot çalışması inceleyebilirsiniz
Linux isolarını da boot edebiliyormu 😀
Evet