Yeni yapmış olduğum MultiBoot sizlere tanıtmak istiyorum. UEFI sistemler de kendi otomatik olarak UEFI kurulumdan başlıyor. 64 GB USB bellek kullanıyorum. Şu andaki hali ile her işimi fazlası ile görüyor. Teknik Servislerin elinde bulundurması gereken tam olarak bir İsveç çakısı 🙂

Malum 29 Temmuz'a az kaldı elimde bulunan iki adet Windows 7 keyini bu MultiBoot ile format attım Windows 10'a güncelledim. Hiç bir sıkıntısı yok Maşallah çok iyi çalışıyor. İçerisinde Virus Programları , Haziran ayı itibariyle güncel Windows 7,8.1,10 iso ları mevcut. Hiren Boot CD , Live Windowslar kısacası her türlü malzeme var. 🙂 🙂 #akış #multiboot #Windows

BeğenFavori PaylaşYorum yap