#akış #Steam #Simülasyon #Oyun
#AmericanTruckSimulator'ın ücretsiz olarak çıkacağı Arizona DLC'sinden The Grand Canyon görüntüleri!
(Önümüzdeki haftalarda kapalı beta testleri başlayıp ardından açık beta testiyle oyunculara sunulacak. Mayıs sonu gibi artık oynarız herhalde 😀 )




+hacı bu harita yetişmeyecek heralde?
-kalanı bedava dlc yaparız kendini sıkma kanki.
Erken erişime yeni yorum 😀
bütün eyaletler böyle 3-4 ayda gelecekse işimiz var. SCS biraz yavaş ilerliyor.
Bunun haritaları ne kadar gerçekçi? Daha düzgün sormak gerekirse yol ağı birebir karayolu ağı ile örtüşüyor mu?
Çok benzemiyor gibi
@player-1 @paralelport eklenmeyen çok şehir kasaba var buna bile şükür ama haritaya bakıp boş sanmayalım şehirler çok farklı yollar dolu dolu
@player-1'e teşekkür; yollar ve ana şehirler epey benzer gözüküyor. Ama mesela haritanın en güneyinde San Diego'dan El Centro'ya giderken aradaki kasabalar şunlar bunlar atlanmış mı yoksa var mı? Ya da LA'den Palm Springs'e gitmek istesem gerçek rotaya ne kadar benziyor?
Alakasız bir soru soruyorum ama Kaliforniya coğrafyasını öğrenmek için iyi bir imkan mı diye aklıma geldi, merak ettim.
@paralelport palm falan yok ama san diego ve el centro arası yol güzeldir tabii harita modları henüz tam iyi yerleşmedi atsye ets2de birebir yollar yapılıyor modlarla (TruckSimMap ve ProMods + RusMap) --- Vallah abartısız benim için ATS başından beri farklıdır harita gerçeğe göre benzetilerek hazırlanmıştır o ortamı hissedebiliyorsun yollar boş değil hep bir farklılık var -- Günümüzde geçen ve güncel olması nedeniyle pek çok şeyi kavrayabilirsin buna trafik kuralları dahil özgün kurallar geliştirildi her yönüyle ATS çok farklı demosunu indirebilirsin sadece Kaliforniya eyaleti ve 2 çekici var artık korsan morsan bilemem 🙂 Ama denemelisin
ATS demosunu indirmiştim; ama 1-2 saat sonra sildim. İlk neden bu Macbook'un güzel render edememesi idi 🙂 İkincisi de haritanın boş olması. Herhalde demo diye kıstılar diye düşünmüştüm ama anladığım kadarı ile normal hali de "basitleştirilmiş" yol haritası sunuyor.
Neyse teşekkür.