sevgili @gamsizm ve @hkellecioglu abiler. @asaltek hocamın teknoküp'ü sadece göstermek amaçlımıydı ne zaman üzerine sistem toplayacaksınız?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İsmail fazla sıkıştırma 🙂
4 buçuk ay olmuş hocam 🙂
Ona bakılırsa Teknobiyotik sistem toplamaları her ay gelecekti 😀 Hatta bir ay geçtiği vakit birisi sormuştu, o programın devam ettiğini söylemişti gamszm
@yabancakali sıkıltırma veya sorma mesele değil. Ne verirlerse o. 🙂 Sonra papaz İsmail derler. 🙂
Bir laf var Atacan'cığım 😀 Önce soruya bakarım soru mu diye, sonra sorana bakarım adam mı diye... 😀 Bakmış işin içinden çıkılmıyor vermiş videoyu 😛 @kosmer
Yahu ismail, senin büyük büyük babaların kasa toplamıyormuydu? Yapsana bize bi tane 😀