#akış #TeknoYardım İşlemci fanından takırtılar gelmeye başladı bu günkü elektrik kesintisinden sonra. Tozunu almak işe yaramadı. hyper 212 evo model soğutucu için fan alma masrafı çıktı bide başıma. Ulen başkentteyim, daya ne yapayım böyle düdükten sorunlar yaşamamak için illa yurt dışına mı çıkak?

BeğenFavori PaylaşYorum yap