iPhone 5s'imi Ios 8'de bıraktım. 9'a bile güncellenmesine izin vermiyorum. Bu sayede telefonumu en az 2 yıl daha kullanmayı başaracağımı düşünüyorum. Yeni güncellemeler her türlü cihazın içine edecek, biliyorum. Şayet iPad 4'üm de Ios 8'de hala.
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Onu biliyorum. Vallaha içim de gidiyor o özelliklere ama me yapalım. Başka çare yok. Cihazlar kasılmaya başlamış artık. Hele iPad 4'lerde bayağı bir hissediliyormuş.
Ben işk Ios 9'a telefonumu güncellediğimde inanılmaz bir kasılma ve takılma vardı her yerinde. Daha sonra telefonu sıfırladım, bayağı bir azaldı. Her neyse ben korkudan hemen Ios 8'e geri döndüm. Ondan sonra da gelecek yorumları beklemeye başladım. Bu arada Apple denen uynaık firma imzaları geri kapattı ve artık Ios 8'e dönüş mümkün olmayacağı için cesaret edemiyorum yeniden geçmeye.
iPad 4 donanım olarak 5s'ten güçsüz ve 32 bit bir cihaz. Bu yüzden
Hea öyle olmuştu
aypedimi sattim, artık bende uğraşmiyorum.
Bende satmazdan önce guncellememe yemini etmiştim ve 8.1.2 sürümünde bırakmıştim.
Şu an ben de aynı sürümde beklemedeyim 🙂
Fanboy muhabbetini hiç sevmem. Ama o konuda sonuna kadar haklısın. Garanti konusunda 1 numara diyebilirim.
Apple'da guncelleme geldi telefon yavasladi tamamen halk efsanesi. Adam 4s 'e gidip 2016 yilinin en iyi grafikli oyunun kuruyor tabi kasacak. 5s kullaniyorum 9.3 yuklu gayet memnunum. Neden guvenlik aciklarinin oldugu bir surumde kalayim ki
Telefonun yavaşlaması halk efsanesi değil. Menüler arası geçişte bile takılıyor 4s'ler. Bırak oyun oynamayı. Çağrı geliyor, cevaplayamıyorsun. Çünkü telefon tepki vermiyor çoğu zaman. Ve buna benzer bir sürü şey. Kimse halk efsanesi diyemez.
Ben iPhone 5'te kullanıyorum 9.3 versiyonunu, gayet kullanılabilir. Ama bundan sonra bir ana sürüm daha gelirse güncellemeyeceğim kesin. Zaten telefon eskidi değiştirmeyi düşünüyorum. iOS 9'un 5S'te kasma yapacağını sanmıyorum. Yanlış hatırlamıyorsam 5s 5'e göre iki kat daha güçlüydü.
@mr-paramedik Arkadasta 4s var 9.3 yuklu hicbir sikintisi yok
Vallahi bilmiyorum. 9.3'te hata gidermiş olabilirler.