iPhone 5s'imi Ios 8'de bıraktım. 9'a bile güncellenmesine izin vermiyorum. Bu sayede telefonumu en az 2 yıl daha kullanmayı başaracağımı düşünüyorum. Yeni güncellemeler her türlü cihazın içine edecek, biliyorum. Şayet iPad 4'üm de Ios 8'de hala.

BeğenFavori PaylaşYorum yap