Mamba @blackmamba 12 Mart 2016 - 00:15 Buraya anca gelecek herhalde 😀 #akış Haftalık Gündem Değerlendirmesi 2016/107 - 12 Mart 2016 - MWC 2016 etkinliğinde duyurulan telefonların Türkiye tanıtım toplantıları sürüyor. Samsung S7 ve S7 Edge LG G5 - “Vestel Vergisi” meselesi... BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 1 4 Ali A. @alia - MWC 2016 etkinliğinde duyurulan telefonların Türkiye tanıtım toplantıları sürüyor. Samsung S7 ve S7 Edge LG G5 - “Vestel Vergisi” meselesi resmen kapandı. - Noterler artık sosyal medya paylaşımlarını da kayıt altına alabilecek. - Rotasız Seyyah ile Hürriyet Gazetesi telif hakkı nedeniyle davalık oldu. - Google bir haftada 19 milyon korsan paylaşım linki silme talebi aldı. - Seagate, phising saldırısı kurbanı oldu. Çalışanların vergi bilgileri çalındı. - ‘Ransomware’ ilk defa MacOS X’te görüldü. - beta.facebook’ta önemli güvenlik açığı. - Nefertiti büstü Kinect kullanarak gizlice taranıp internette yayınlandı. - Pawn Storm, Türkiye’yi hedef listesine aldı. - ABD ZTE’ye ihracat kısıtlaması getiriyor. - Google DeepMind, Go oyununda insanı yendi. Yeni maçlar yolda. - Çin, geliştirdiği izleme ve analiz platformuyla suçu gerçekleşmeden önlemeyi amaçlıyor. - Teslim olan IŞİD militanı, 22bin örgüt üyesinin bilgilerini basına sızdırdı. - TP-Link, ABD’de satılan router cihazlarını ev yapımı firmware yüklemelere kapadı. - Microsoft, yaygın kullanılan SQL Server yazılımını Linux’a da aktarıyor. - Microsoft, Skype for TV desteğini sonlandırıyor. - Tesla P85D arabasının yazılımını hackleyen kullanıcı, firmanın arabasına uzaktan müdahale ettiği iddiasında. - Singapur’da Tesla S’e çevreyi kirlettiği için ceza kesildi. - Email sisteminin geliştiricilerinden Ray Tomlinson, vefat etti. - Blue Origin, 2018 yılında uzaya turist taşıyacak. Oyun Dünyasından - Sony, 2011’de yaşanan PSN sorunlarından etkilenen kullanıcılara bedava vereceği oyunları dağıtmaya ancak başladı. - Microsoft, bünyesindeki Xbox üzerine çalışan iki oyun stüdyosunu kapattı. Diğer stüdyolardan Kinect üzerine çalışan 5 stüdyoysa kapanma yolunda. - Sniper Elite 4 duyuruldu - The Division çıktı, Hitman çıkmak üzere. - MAME artık özgür yazılım standartlarına uyacak. 12 Mart 2016 - 00:16 Yanıtla Beğen 2 TuranY @turany Adam gündemi sızdırdı ya la 😀 12 Mart 2016 - 00:23 Yanıtla Beğen 2 Mamba @blackmamba sızdırma demeyelim,bir gizliliği yoktu 😀 12 Mart 2016 - 00:25 Yanıtla Beğen TuranY @turany Olsun hala sitede görünmüyor 😀 12 Mart 2016 - 00:25 Yanıtla Beğen İptal
- MWC 2016 etkinliğinde duyurulan telefonların Türkiye tanıtım toplantıları sürüyor.
Samsung S7 ve S7 Edge
LG G5
- “Vestel Vergisi” meselesi resmen kapandı.
- Noterler artık sosyal medya paylaşımlarını da kayıt altına alabilecek.
- Rotasız Seyyah ile Hürriyet Gazetesi telif hakkı nedeniyle davalık oldu.
- Google bir haftada 19 milyon korsan paylaşım linki silme talebi aldı.
- Seagate, phising saldırısı kurbanı oldu. Çalışanların vergi bilgileri çalındı.
- ‘Ransomware’ ilk defa MacOS X’te görüldü.
- beta.facebook’ta önemli güvenlik açığı.
- Nefertiti büstü Kinect kullanarak gizlice taranıp internette yayınlandı.
- Pawn Storm, Türkiye’yi hedef listesine aldı.
- ABD ZTE’ye ihracat kısıtlaması getiriyor.
- Google DeepMind, Go oyununda insanı yendi. Yeni maçlar yolda.
- Çin, geliştirdiği izleme ve analiz platformuyla suçu gerçekleşmeden önlemeyi amaçlıyor.
- Teslim olan IŞİD militanı, 22bin örgüt üyesinin bilgilerini basına sızdırdı.
- TP-Link, ABD’de satılan router cihazlarını ev yapımı firmware yüklemelere kapadı.
- Microsoft, yaygın kullanılan SQL Server yazılımını Linux’a da aktarıyor.
- Microsoft, Skype for TV desteğini sonlandırıyor.
- Tesla P85D arabasının yazılımını hackleyen kullanıcı, firmanın arabasına uzaktan müdahale ettiği iddiasında.
- Singapur’da Tesla S’e çevreyi kirlettiği için ceza kesildi.
- Email sisteminin geliştiricilerinden Ray Tomlinson, vefat etti.
- Blue Origin, 2018 yılında uzaya turist taşıyacak.
Oyun Dünyasından
- Sony, 2011’de yaşanan PSN sorunlarından etkilenen kullanıcılara bedava vereceği oyunları dağıtmaya ancak başladı.
- Microsoft, bünyesindeki Xbox üzerine çalışan iki oyun stüdyosunu kapattı. Diğer stüdyolardan Kinect üzerine çalışan 5 stüdyoysa kapanma yolunda.
- Sniper Elite 4 duyuruldu
- The Division çıktı, Hitman çıkmak üzere.
- MAME artık özgür yazılım standartlarına uyacak.
Adam gündemi sızdırdı ya la 😀
sızdırma demeyelim,bir gizliliği yoktu 😀
Olsun hala sitede görünmüyor 😀