Buraya anca gelecek herhalde 😀

#akış

Haftalık Gündem Değerlendirmesi 2016/10

7 - 12 Mart 2016 - MWC 2016 etkinliğinde duyurulan telefonların Türkiye tanıtım toplantıları sürüyor. Samsung S7 ve S7 Edge LG G5 - “Vestel Vergisi” meselesi...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ali A. @alia

    - MWC 2016 etkinliğinde duyurulan telefonların Türkiye tanıtım toplantıları sürüyor.

    Samsung S7 ve S7 Edge
    LG G5

    - “Vestel Vergisi” meselesi resmen kapandı.

    - Noterler artık sosyal medya paylaşımlarını da kayıt altına alabilecek.

    - Rotasız Seyyah ile Hürriyet Gazetesi telif hakkı nedeniyle davalık oldu.

    - Google bir haftada 19 milyon korsan paylaşım linki silme talebi aldı.

    - Seagate, phising saldırısı kurbanı oldu. Çalışanların vergi bilgileri çalındı.

    - ‘Ransomware’ ilk defa MacOS X’te görüldü.

    - beta.facebook’ta önemli güvenlik açığı.

    - Nefertiti büstü Kinect kullanarak gizlice taranıp internette yayınlandı.

    - Pawn Storm, Türkiye’yi hedef listesine aldı.

    - ABD ZTE’ye ihracat kısıtlaması getiriyor.

    - Google DeepMind, Go oyununda insanı yendi. Yeni maçlar yolda.

    - Çin, geliştirdiği izleme ve analiz platformuyla suçu gerçekleşmeden önlemeyi amaçlıyor.

    - Teslim olan IŞİD militanı, 22bin örgüt üyesinin bilgilerini basına sızdırdı.

    - TP-Link, ABD’de satılan router cihazlarını ev yapımı firmware yüklemelere kapadı.

    - Microsoft, yaygın kullanılan SQL Server yazılımını Linux’a da aktarıyor.

    - Microsoft, Skype for TV desteğini sonlandırıyor.

    - Tesla P85D arabasının yazılımını hackleyen kullanıcı, firmanın arabasına uzaktan müdahale ettiği iddiasında.

    - Singapur’da Tesla S’e çevreyi kirlettiği için ceza kesildi.

    - Email sisteminin geliştiricilerinden Ray Tomlinson, vefat etti.

    - Blue Origin, 2018 yılında uzaya turist taşıyacak.

    Oyun Dünyasından

    - Sony, 2011’de yaşanan PSN sorunlarından etkilenen kullanıcılara bedava vereceği oyunları dağıtmaya ancak başladı.

    - Microsoft, bünyesindeki Xbox üzerine çalışan iki oyun stüdyosunu kapattı. Diğer stüdyolardan Kinect üzerine çalışan 5 stüdyoysa kapanma yolunda.

    - Sniper Elite 4 duyuruldu

    - The Division çıktı, Hitman çıkmak üzere.

    - MAME artık özgür yazılım standartlarına uyacak.

  • TuranY @turany

    Adam gündemi sızdırdı ya la 😀