#linux #pardus #akış
Aşırı iyi olmuş. Ücretsiz, göze hitap ediyor, hızlı, güvenli, ufuk açıcı, eğitici, özgür...
Not: Windows'tan tek eksik yönü directx oyunları native olarak çalıştırmaması. :((( vah vah..

#linux #pardus #akış
Aşırı iyi olmuş. Ücretsiz, göze hitap ediyor, hızlı, güvenli, ufuk açıcı, eğitici, özgür...
Not: Windows'tan tek eksik yönü directx oyunları native olarak çalıştırmaması. :((( vah vah..

Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 107 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
terminal kullanmayı hiç gerektirmiyor mu yani?
bilmem. ne yapmak istediğinize bağlı.
günlük kullanımı tarayıcı ve paket programlar arasında geçen insanlar için terminal kullanmak gerekmiyor aslında. genel olarak tüm masaüstü linux dağıtımlarında geçerli bu durum.
terminalden korkmuyorum, terminal kullanımı gerektiren bir işletim sisteminin son kullanıcıya uygun olmadığını düşünüyorum. ona kalırsa saç kurutma makinelerine de hız ve ısı ayarı konmasın biz tornavidayla içini açıp bağlantılarla uğraşarak istediğimiz ısı ve hız ayarını yapalım. terminal demek, kodla satırla uğraşmak bu demektir, içini açtığımda iki kademeye mahkum kalmam istediğim ince ayarı yapabilirim ama tornadayla içinin açılması gereken ürün bitmiş olmuş tam bir ürün müdür?
Gayet güzel. Zaten oldum olası bu Pardus'a, özellikle de logosuna hastayım 🙂 İnşallah yeniden canlanır, geç kalınmış değil...
İlk çıktığı günden içine ettikleri zamana kadar Pardus kullandım. Çok güzeldi ama bitti. Bu videoda yapılan şeyleri her Linux dağıtımı ile yapabilirsiniz sanırım. Pardus'a özel bir şey var da ben kaçırdıysam söyleyin lütfen.
Linux kullanılsın da ha pardus ha öteki benim için mahsuru yok. ^_^
2011 öncesi Pardus kullansanız yenisini beğenmezdiniz harikaydı şimdi o bayrağı pisi linux taşımaya çalışıyor işallah istedikleri yere gelirler
evet?
İroniyi anlamayan falan olur diye "vah vah" yazdım ama ^^