Benim en çok güldüğüm ve sövdüğüm şey açıklanan notşarım oldu. Son senem hayırlısıyla. 9 ders alıyorum finallerden sonra 1 tanesinden kalıyorum derken 1 tanesinden geçtim.
ben en son lise 2'de biyolojide böyle demiştim.derste iyiydim son konularda özellikle.sınavdan çıktık 90 alırım dedim hoca sınavları açıkladı 40 almışım.son konunun tüm sorularını doğru yapmıştım 😀 ondan sonra not tahmini yapmayı bıraktım 😀
Benim en çok güldüğüm ve sövdüğüm şey açıklanan notşarım oldu. Son senem hayırlısıyla. 9 ders alıyorum finallerden sonra 1 tanesinden kalıyorum derken 1 tanesinden geçtim.
Vallahi ta burdan üzüldüm...
@civilization Az önce bende kesin geçerim dediğim hazırlık sınıfında yine kaldım. Başlayacağım yapacakları işe...
Az önce bütünlemeden çıktım 😀 Mühendislik mi?
@huseyinekrem geçmiş olsun. Bizde hazırlık yoktu ama 1.80 barajı vardı ben ona takıldım 1 yıl.
@hamdi aynen mühendislik.
ben en son lise 2'de biyolojide böyle demiştim.derste iyiydim son konularda özellikle.sınavdan çıktık 90 alırım dedim hoca sınavları açıkladı 40 almışım.son konunun tüm sorularını doğru yapmıştım 😀 ondan sonra not tahmini yapmayı bıraktım 😀