Yavuz @61yavuz1967 19 Aralık 2015 - 00:02 #akış yeni nesil hep böyle kopyala yapıştır 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 26 2 1 2 Mr. Paramedik @mr-paramedik Ama bu çok fazla kopyala-yapıştır 🙂 19 Aralık 2015 - 10:04 Yanıtla Beğen Batuhan Bengü @benx Ben üşenim kısaltıyordum, çocuk uzatmış 😀 19 Aralık 2015 - 10:24 Yanıtla Beğen İptal
Ama bu çok fazla kopyala-yapıştır 🙂
Ben üşenim kısaltıyordum, çocuk uzatmış 😀