geçen sene cs:goda 60 ms ping ile oynadığım serverlardı şimdi 100 msden aşağı giremiyorum ttnet gene ne yaptıysa artık araya ne serverı kurduysan inşallah gün yüzü görmezsin. #akış ıspartada oturuyorum bende fransa serverinde 100 ms varken ankaradaki arkadaşlarda aynı serverda 40 ms var bu nasıl iş anlamadım. mahalleden tonla para kaldır (bir tek ttnet altyapısı var) fakat yatırım yapma inşallah gün yüzü görmezler sahipleri ve bu kurumu özelleştirip tekele sürükleyenler.
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Amin. Aklıma her geldiğinde bunlara ve bunları başımıza salanlara beddua ediyorum.
Suç onları başımıza musallat edende.
max_ping 70-80 yazın konsola sadeceo pingteki sunuculara girer.
farketmiyor ki hocam 70 yapsamda 130 ping var oyunda 😀 kodu tam olarak söyliyim sana ezberledik mm_dedicated_search_maxping 😀 kaldı ki fazla düşük yaptığında da bulmuyor