Cantuğ ile R6 Siege oynuyoruz bu akşam Twitch kanalında. Usta ve çırak da diyebiliriz.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Usta kim, çırak kim?
Göreceğiz saati geldiğinde 🙂 Oyunda medic var bu arada ben genelde onunla takılıyorum.
Ooo bendensiniz yani sayın yönetici 🙂 Takıldığınız yer olursa yardım ederim.
Bende ölümüne dalıyorum ve ölüyorum biliyorsunuz 😀 Ama bugün iddialıyız
@cantugsahiner yayına geliyoruz 😀
@cantugsahiner "Ölümüne kaçıyorum ..." demek istedin herhalde 😀
Saat ?
Grdm
22:00'ye doğru.
Ty
işte o heyecanı bizimle yaşayın diye. Gol olunca mesela fifaya geçicez 😀
@cantugsahiner kacarken drone ve kameralarla rakipleri tag'le. Boylece kacarken bile birinci olabilirsin 😉
ben hep birinciyim
TeknoSeyir camiasinda gonullerimizin birincisisin 🙂 Ama @gamsizm olay mahalindeyken daha cok calismak gerekecektir.
Link de verseniz. Ben bulamadım.
Tamam hemen altta varmış...
Kim usta kim çırak 😛
@gamsizm Murat abi, Garanti Hackathon diye bir yarışma var. Bu yarışmanın kazananları başarılarından ötürü Masters of Code için Silikon Vadisine dahi gitti. Belki bununla ilgili bir araştırma yapıp video çekebilirsin veya haftalık gündem de bahsedebilirsin. Kazanan takımın ismi de Happy Puppy bu arada 🙂