EA'in satın aldıktan hemen sonra kapatıp mundar ettiği, C&C serisinin yapımcısı Westwood Studios'un kurucularına The Game Awards'ta "Endüstrinin Simgesi Ödülü" verileceği açıklandı. Westwood Studios 1998 yılında oyun pazarının yaklaşık %6'sını tek başına elinde tutuyordu. #akış #Oyun

Red alert'ın yerine hala bişi bulamadım ben! Bulan varsa bana söylerse sevinirim.
ulan şu Red Alert i az mı izledim abilerim oynarken .
vay be az oynamadık internet kafelerde güzel günlerdi beyler nükleer yasak diye bağırırdık.
2 şampiyonluğum var B)