#YakıtTüketimi #otoseyir

1.2 VW Polo DSG. İstanbul, yoğun trafikte ortalama 11 litre/100km'de geziyor. Orta konsolda anlık tüketimi grafik ile göstermesi güzel. Maalesef depodan ölçüm yapamayacağım, göstergeye güvenmek zorundayım. Araç 15 bin km civarı.

- adamın dizini perişan ediyor bu ufak araçlar. Koltuk en geride ama yetersiz. Saatlerdir diz ağrım geçmedi. Boyum da 2 metre değil.
- Start/stop sinir bozucu. Maalesef aracı çalıştırdığında tekrardan açılıyor.
- Fiesta çok daha ferah bir araç. En azından arkada oturacak yer kalıyordu. Yalıtımı kötüydü ama en azından USB var.
- Gördüğüm en iyi araç kullanma kılavuzu. Renkli, resimli. Bol açıklamalı. VW satıyor olsa kütüphaneme bir tane alırdım. Feci güzel de bir deri kılıfa koymuşlar ki adamın içi gidiyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap