#ücretsizapp #ücretsizprogram #ücretsizyazılım #ücretsiz #ücretsizoyun #ücretsizuygulamalar
taglarından sadece birini kullansak, gündeme tecavüz etmesek? daha farklı konuları da görebilsek nasıl olur?
Mesela sadece #ücretsiz yazıp geçsek herkes tarafından gayet anlaşılır ve kullanışlı olmaz mı?
E sende kullandın şimdi 🙂
Farkındayım da başka türlü herkese iletemem bu çağrımı malesef 🙂 Sadece "ücretsiz" yazsam mı diye düşündüm ama bu şekilde gönderdim her birine ayrı bakan vardır diye. Her gönderiye tek tek yazmak yerine de bir (dikkate alınırsa belki son) seferlik de ben kullanayım dedim.
Kategorizasyon olarak mantıklı bi çalışma olsa da gündemde kalabalık yapıyo gibi. O yüzden tek tag altında toplanması, isteyenin tagı süzüp ihtiyacını gidermesi daha bi hoş olur diye düşünüyorum.
Katılıyorum. 10 taglik gündemin 6 sını bu ücretsiz ler oluşturuyor.
Yapan eleman belli. Sen de kullanıp katkı yapmasaydın direkt yapana söyleseydin daha faydalı olurdu.
Arkadaş sadece #ücretsiz tagı altında paylaşsaydı diğer o taglardaki arkadaşlar gezerken bu yazıya denk gelemeyecekti. Amaç onların da görüp bu gereksiz tagları kullanmayı bırakmaları.