YT'deki yorumlardan birinde "@can hangi aracı kullanıyor" diye sormuşlar 😀 İyi soru, aklıma gelmemişti.

Gerçi benim tahminim hazır: Jetta 🙂 Zira en iyi yorumladığı araç. Demek ki az çekmemiş. Ancak günlük kullandığın bir arabayı bu kadar iyi anlatabilirsin.

2. bir tahmin şansım varsa arabası yok derdim. Bu kadar çok mevzu bilip sonra gidip miden bulana bulana bir arabaya (ki ortalama 50 ve üstü vermen gerekiyor) para sayamıyor olabilirsin. Taksi ile veya evdeki bir başka araç ile günü idare ediyor olabilir.

(düzeltme: hayal gücümüz ancak 100 ve altına yetiyor. Elit markette adamı tatmin edecek bir şey var mı emin değilim)

#otoseyir #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap