İyi günler arkadaşlar. Kulak üstü türü önerebileceğiniz fazla fiyatı yüksek olmayan kulaklık lazım. #KulaklikOnerisi #akış
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
200 TL benim için fazla arkadaşlar başka ihtiyaçlar olmasa bende fazla düşünmezdim ama .150 TL civarı olursa daha iyi olur. Teşekkür ediyorum ilginiz için.
Bunu aldım sizce nasıldır? " http://www.sony.com.tr/electronics/kafa-bantli-kulakliklar/mdr-zx600 "
http://www.vatanbilgisayar.com/hd-219-headset-kulaklik-siyah.html
218 modeli var bende (üretimi sonlandırıldı 219 piyasaya sürüldü). 5 yıldır kullanıyorum. (5 yılda 2 adet aldım). bass abartı değil ama yeterli ve temiz sesi var. dizüstü bilgisayar çantalarında da hem fazla yer kaplamıyor hem de hafif. oldukça memnunum.
edit: almışsınız zaten geç gördüm güle güle kullanın 🙂