Kesintiyle alakali avea gercegi..
İzmirde ne 3g si ne de 2g si calisti. Hatta neti geceyim konusma bile yaptirmadi hat cekmedi... Turkcelli arkadaslarda sıkıntı hic yoktu beni rezil etti... Buraya kadar avea.. Bana konusmasi olan bir tarife soylerseniz aveadan hatti tasiyayim

BeğenFavori PaylaşYorum yap