Bırakın yolu sadece sokak lambaları bile kendi güneş enerji panellerini kullansalar çok büyük tasarruf edilir. Hala ülkemizde uyarı ışıkları güneş enerjisi paneli kullanıyor.
@tolgaaaltas Kullanıyor 😀 Eğer bir insandan bahsediyor olsaydı fiile de çoğul eki gelirdi, ama hayvan veya bir nesneyse söz konusu özne, o özne çoğul dahi olsa fiile çoğul eki gelmez 🙂
Nerede olduğunu bilmiyorum buna benzer çok güzel bir uygulama yapılmıştı.Kasislerin altına piezo electric sistemi konulmuş ,sistemein mantığı hatırladığım kadarıyla darbe aldıkça bir kuvvet uygulandıkça elektrik üretiliyor ,tabi pilot uygulama idi ne oldu bilemiyorum.
Çalsalar iyi, ertesi hafta yeri kazarlar, sonra yamalarlar, diğer hafta o yol çöker, 2 ay sonra bir daha kazarlar. Sonra da pahalı oluyor diyip işi bitirirler. Ülkemin köstebek yuvası yollarına bunu kim yapabilecekmiş şaşarım!
çalarlar bunları burda pahalılar çünkü 😀
Bırakın yolu sadece sokak lambaları bile kendi güneş enerji panellerini kullansalar çok büyük tasarruf edilir. Hala ülkemizde uyarı ışıkları güneş enerjisi paneli kullanıyor.
@tolgaaaltas Kullanıyor 😀 Eğer bir insandan bahsediyor olsaydı fiile de çoğul eki gelirdi, ama hayvan veya bir nesneyse söz konusu özne, o özne çoğul dahi olsa fiile çoğul eki gelmez 🙂
Giresun'da kullanmıyor hiç biri. İzmit'te de denk gelmemiştim.
yapıldıktan 1 saat sonra çalarlar 😀
Nerede olduğunu bilmiyorum buna benzer çok güzel bir uygulama yapılmıştı.Kasislerin altına piezo electric sistemi konulmuş ,sistemein mantığı hatırladığım kadarıyla darbe aldıkça bir kuvvet uygulandıkça elektrik üretiliyor ,tabi pilot uygulama idi ne oldu bilemiyorum.
Çalsalar iyi, ertesi hafta yeri kazarlar, sonra yamalarlar, diğer hafta o yol çöker, 2 ay sonra bir daha kazarlar. Sonra da pahalı oluyor diyip işi bitirirler. Ülkemin köstebek yuvası yollarına bunu kim yapabilecekmiş şaşarım!