Merhaba arkadaşlar. Oyun Seyir de yoğun istek üzerine Fifa 15 Kariyer modu düzenlemeye karar verdik. Gerçi daha oyunu satın alamadık ama olsun 😀 Oyun seyir de sizlerin görüşleri çok önemlidir. Şimdi sizlere soruyorum. Sizce Fifa 15 Bölümlerinde Türkiye Süper liginde 4 büyükler harici hangi takım ile kariyer modu yapmalıyız ? Aşağıdaki linkten anketimize tıklayıp görüşünüzü belirtirseniz bu doğrultuda devam edeceğiz.
http://anketform.com/a/17ee7f6
Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ultimate Team de guzel olurdu.
Sivas ile hiç alakam yok ancak sivas diyorum 🙂
ES-ES !
Sivasspor. 🙂
Gençlerbirliği 🙂
Sevgili kardeşlerim anketteki liste baz alınacaktır. Verdiğiniz cevapları ankete de tıkayıp verirseniz çok sevinirim 😀 Sonra buradan da ilan edersiniz oyunuzu 😀 @havayi-suzen-adam @gsahin ve tüm diğer kardeşlerim
Oyumu zaten kullandım ben abi. 😀
Ben verdim abim. 🙂 Ben hani millet görürde ES-ES e verir belki 😀
Şu an Bursa önde, Torku Konya spor arkasından geliyor üçüncü ise Sivas spor. Haydi arkadaşlar katılın ve takımınız destek verin 🙂 Yörenizin ya da sevdiğiniz takıma talibim. Şampiyon yapacağım İnşallah 😀 Olmazsa en kötü UEFA ya gideriz 😀
Çekişme devam ediyor. Bursa 1 oyla önde Torku Konya ve Akhisar Bld. arkasından aynı oyla heme Bursa yı takip ediyor. 😀 Şampiyonluk savaşı böyle heyecan görmemiştir 😀
Akhisar ve Bursa aynı oyla önde, Torku 1 oy geriden izliyor 😀 Allahım bu nasıl bir heyacan 😀
Anlık durum 😀 100 cevapta tamamlanacaktır anketimiz. Bursa atak yaptı ve 1 oyla öne geçti 🙂
An itibariyle son durum. Bursa arayı birazcık açmış gibi görünse de, pek rahat değil. Arkasında rakipleri çok yakın 😀
son durum ne acaba
@ytyasar Şu anda anlık durum bu. Akhisar atak yaptı, Bursa takipte. Çok çekişmeli devam ediyor. Böyle heyecan görülmedi.
akhisar önde
Yanlış yazmışım editledim üstteki yorumu 😀
akhisar gariban takım destekleyelim. 1 oydan ne olacak demeyelim
Bak durumu bilmiyordum. Gerçi transfer politikalarında çok sıkıntı yaşarız ama olsun Akhisar madem gariban, biz de birşeyler yapmaya çalışırız 🙂
http://www.transfermarkt.com.tr/super-lig/startseite/wettbewerb/TR1 bu yılki tüm gelir artışı niasse yi sezon başında 5,5milyon euroya satmasından elde etti