arkadaslar aranizda camasir makinesinden buzdolabindan anlayan var mi? kalitesi garantisi bakimindan tavsiyeye ihtiyacim olacak dogrudan ona sorayim
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Çok anlamam da Bosch'dan şaşma.
Kalite istiyosan paraya kıyıp electrolux al dolabı 😀
biraz fazla asiyor butcemi 😉
@damdan-duser-gibi ucuz modelleride var 😀 Soğutma bu adamların işi unutma 😀 İsveç markası sonuçta 😀
o firmaya gicigim hocam
Donanımhaber forummda beyaz eşya bölümünde oldukça detaylı bilgi verebilicek bir kaç kişi var. Oraya bakabilirsiniz. Marka model ve kronik sorunlar konusunda çok detaylı konular mevcut.
Kalite istiyorsan Miele alacaksın unutacaksın....
Vestel mi 🙂 🙂 🙂