#VESTEL #VestelBoykot #VestelAlmıyorum #vestelalanbizdendegildir #Gmalanbizdendegildir #GeneralMobile #Discover
ALICISI BULUNAN VERİCİ PORTATİF (CELLULAR) TELSİZ TELEFON CİHAZLARI İTHALATINDA KORUNMA ÖNLEMİ
UYGULANMASINA YÖNELİK BAŞVURUNUN
GİZLİ OLMAYAN ÖZETİ
(CEP TELEFONU)
Başvuru Sahibi Firma :
Ünvanı : Vestel Elektronik Sanayi Ve Ticaret A.Ş.
Vergi Numarası : Büyük Mükellefler 925 000 2659
Adresi : Organize Sanayi Bölgesi 45030 Manisa
Telefon numarası : 0236 233 01 31
Faks Numarası : 0236 213 06 68
İnternet sitesi : http://www.vestel.com.tr
Başvuruyu Destekleyen Yerli Üreticiler
Telpa Telekomünikasyon Ticaret A.Ş. : http://www.telpa.com/
NCB Telekomünikasyon İletişim San. Tic. Ltd. Şti. : http://ncbcmobile.com/index.html
Ova Elektronik İletişim San. ve Tic. A.Ş. : http://www.ovaelektronik.com.tr/
Erkayasan Telekomünikasyon Elektronik Otomotiv Tekstil İnşaat Yapı Malzemeleri San. ve Tic. Ltd. Şti. : http://quatromobile.com/
http://www.milliyet.com.tr/iphone-a-ithal-laptop-a-lcd-tv-ye/ekonomi/detay/1988946/default.htm
http://manset.at/vestel-cep-venus-koruma-sorusturma/
http://www.tknlj.com/vestel-ve-arkadaslari-kurtulus-mucadelesi-baslatiyor/

evet hiç bir ürününü almazsın bu olur
bir imza kampanyası başlatın da imzalayalım yüzbinlerede ulaşsa geri çekileceğini zannetmiyorum sonuçta dövlet babey kazanacak 😀
Destekleyenlerde Telpa'da yazıyor zaten yazıyı okursanız eğer. @vahdet
Yerliyi tercih ettirecek kadar bir fark oluşmazsa olmaz. Bu nedenle 1000tl bir üründe 100tl önemsizdir ancak 300tl ciddi farktır. Bu vergi ile getirilecek fark %10 olursa anlamsız olur ancak %30 ve üzeri fark oluşturacaktır. Elbet ana para büyüdükçe % olarak eklenen farkta o oranda daha büyük olacaktır. Şu an konuşmak için erken ancak vergi farkının %10'dan fazla olacağını düşünüyorum. Herkesin kendini hazırlaması lazım. Para biriktirilecek, geç alınacak ama iyi ürün alınacak. Yeni satın alma statejim bu şekilde değişti. #EkVergiyeHayır #VestelAlmıyorum #Vestel #VestelBoykot
Her şeye vergi nereye kadar ? Zorla insanlara sen bunu alacaksın diye diretmek neden ?
yakında kuzey kore gibi olacağız.
hülooğ