Batuhan Bengü @benx 21 Aralık 2014 - 21:21 7,75 e kaçmaz! bence alın... #Skyrim #SteamYılBaşıİndirimleri #steam BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 16 Swiss Guvnor @swissguvnor AKK yarıda kapını çalar. 21 Aralık 2014 - 21:23 Yanıtla Beğen Batuhan Bengü @benx ayın 11'inde dolmuş 😀 http://www.speedtest.net/result/4002050606.png 21 Aralık 2014 - 21:25 Yanıtla Beğen Ozgur @ozgurozgur 3 liram var steamde, bana kart vs verıcek var mı onları satıp alayım bende ( fakir öğrenci hali) 21 Aralık 2014 - 21:23 Yanıtla Beğen Emre Mert KARACA @mert41994 Az bekleseydin keşke Legendary düşerdi onu alırdın 😀 21 Aralık 2014 - 21:24 Yanıtla Beğen Batuhan Bengü @benx skyrim le dağlar kadar fark var? çok farklı oyunlar değil mi? 21 Aralık 2014 - 21:27 Yanıtla Beğen Batuhan Bengü @benx hım tamam özür 21 Aralık 2014 - 21:30 Yanıtla Beğen Emre Mert KARACA @mert41994 @benx @hitchcock ahahah Legendary Edition demek istemiştim evet te Legendary diye oyun olduğunu şimdi öğreniyorum 😀 21 Aralık 2014 - 21:30 Yanıtla Beğen 1 Batuhan Bengü @benx ben de oyunları pek bilmem 😀 steame legendary yazdım, öyle baktım 😀 21 Aralık 2014 - 21:31 Yanıtla Beğen 1 Haldir @haldir Zamanında 15$'a almıştım. İyi kazık yemişim. 21 Aralık 2014 - 21:31 Yanıtla Beğen Batuhan Bengü @benx kardeşim sen de hayatın boyunca ne kazık yemişsin bea 😀 günde 3 öğün yemek, 4 öğün kazık 😀 21 Aralık 2014 - 21:32 Yanıtla Beğen Haldir @haldir Eyvallah 21 Aralık 2014 - 21:34 Yanıtla Beğen Batuhan Bengü @benx üzülme ya 😀 arkadaştan dolayı yüzün gülmüş senin de... 😀 21 Aralık 2014 - 21:36 Yanıtla Beğen Batuhan Bengü @benx ben silmedim @hitchcock 21 Aralık 2014 - 21:33 Yanıtla Beğen RemziK @remzi-kurtbasan Sakın oynama. 21 Aralık 2014 - 21:38 Yanıtla Beğen 1 casper @f0x O seninle alakalı oyunla değil 🙁 21 Aralık 2014 - 22:06 Yanıtla Beğen Batuhan Bengü @benx Oha 🙂 @emrealbal 22 Aralık 2014 - 11:21 Yanıtla Beğen 1 İptal
AKK yarıda kapını çalar.
ayın 11'inde dolmuş 😀
http://www.speedtest.net/result/4002050606.png
3 liram var steamde, bana kart vs verıcek var mı onları satıp alayım bende ( fakir öğrenci hali)
Az bekleseydin keşke Legendary düşerdi onu alırdın 😀
skyrim le dağlar kadar fark var? çok farklı oyunlar değil mi?
hım tamam özür
@benx @hitchcock ahahah Legendary Edition demek istemiştim evet te Legendary diye oyun olduğunu şimdi öğreniyorum 😀
ben de oyunları pek bilmem 😀 steame legendary yazdım, öyle baktım 😀
Zamanında 15$'a almıştım. İyi kazık yemişim.
kardeşim sen de hayatın boyunca ne kazık yemişsin bea 😀 günde 3 öğün yemek, 4 öğün kazık 😀
Eyvallah
üzülme ya 😀 arkadaştan dolayı yüzün gülmüş senin de... 😀
ben silmedim @hitchcock
Sakın oynama.
O seninle alakalı oyunla değil 🙁
Oha 🙂 @emrealbal