Troll filan degil adam ya,

https://www.technopat.net/sosyal/konu/technopat-capsleri-3.78331/

Adamlarin kendi caps forumu var zaten. Ordan alip alip koyuyor buraya.

Technopat Capsleri 3

Arkadaşlar serinin 3. konusunu da açmış bulunuyorum. Kurallar 2. konudaki gibi aynen devam etmektedir. Kurallarımız: Siyaset kesinlikle içermeyecek....
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Yılmaz Atlı @yilmazatli

    Alıp alıp koymasın bir zahmet, burası caps paylaşma mekanı değil.

  • Geforce @geforce

    Engelleyin gitsin, amma konustunuz adam hakkinda 🙂 Caniniz sikiliyor herhalde 😛

  • Kadir Gündüz @kadirg1976

    Teknopatta en sevmediğim Modun simgesini gördüm gibi...:=)))
    Yok yine cezalıyım. Muhabbet ediyorduk gereksiz yazışma saydılar 1 hafta verdi...:=)))
    Recep İvedik misali ; Çok da tın dedim....
    Levent Beyle ilgili Haddi aşan bir Caps vardı. Sizi buraları dar ederim yazdım. Capsi kaldırdılar ancak caps yerine yazı paylaştığımdan dolayı 1 hafta ceza yedim...:=)))
    Modların kafası bu kadar çalışıyor...
    Recep Bey bu arkadaşları evlendirelim çağrısı yaptım. Olur böyle şeyler dedi...:=)))