Troll filan degil adam ya,
https://www.technopat.net/sosyal/konu/technopat-capsleri-3.78331/
Adamlarin kendi caps forumu var zaten. Ordan alip alip koyuyor buraya.
Troll filan degil adam ya,
https://www.technopat.net/sosyal/konu/technopat-capsleri-3.78331/
Adamlarin kendi caps forumu var zaten. Ordan alip alip koyuyor buraya.
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Alıp alıp koymasın bir zahmet, burası caps paylaşma mekanı değil.
Engelleyin gitsin, amma konustunuz adam hakkinda 🙂 Caniniz sikiliyor herhalde 😛
Teknopatta en sevmediğim Modun simgesini gördüm gibi...:=)))
Yok yine cezalıyım. Muhabbet ediyorduk gereksiz yazışma saydılar 1 hafta verdi...:=)))
Recep İvedik misali ; Çok da tın dedim....
Levent Beyle ilgili Haddi aşan bir Caps vardı. Sizi buraları dar ederim yazdım. Capsi kaldırdılar ancak caps yerine yazı paylaştığımdan dolayı 1 hafta ceza yedim...:=)))
Modların kafası bu kadar çalışıyor...
Recep Bey bu arkadaşları evlendirelim çağrısı yaptım. Olur böyle şeyler dedi...:=)))