Shumacher'in beynine hasar veren GoPro kameranın ayağı demiş oğlu. "The problem for Michael was not the hit, but the mounting of the Go-Pro camera that he had on his helmet that injured his brain." https://www.sportsmole.co.uk/formula-1/news/schumacher-waking-up-very-slowly_181786.html

Schumacher "waking up very slowly"

Jean-Louis Moncet reveals that Michael Schumacher is "waking up very slowly" after conversation with former F1 driver's son.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ahmed Erdoğan #_# @aerdogan17

    GoPro yada ayağı yada başka birşey yüzünden schumi bu halde değil bu durumunun sorumlusu tamamen kendisi "extreme tutkusu" kaza yaptığı yer normal kayak pistinin dışında

    evet belki gopro'nun bir aksesuarı hasar vermiştir yada hasarı arttırmıştır ama normal kayak yaparken düşüp gopro'nun bilmemnesi yüzünden değil bu schumi yıllardır kayak tutkusuyla tanınıyordu kaç kere ferrari onun kayak programlarını yasakladı

    not: extreme tutkusu bir F1 pilotu için meslek hastalığı sayılır yapacak birşey yok 😉

    • Erdinç B. @erdincb

      Hocam benim bildiğim, pistten ayrı bir yerde kaymıyormuş kaza esnasında. Kaza pistin hemen yan tarafında olmuş. Pist dışında kayıyorsa da hemen yanında kayıyormuş. Ya da manevra esnasında dışarı taşmış olabilir. Özetle okuduğum haber pist dışında macera aramıyordu diyor.

  • oneofsour @oneofsour

    yaralanmak bu işin fıtratında var shumi reyiz