#Google yerinde olsam kendi devletimi kurarım.
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu teknolejiyle uzaya küçük çaplı dünya fırlatsın üzerinde kursun devleti 😀
Vergi avantajı 😀 SGK yok. Devlet kuralları yok. Her kuralı sen koyarsın.
karşısına amerikayı almak istermi sence 🙂 amerika vergi yani harac aldıgı yerleri güzellikle bırakmaz güçlüysen belki kurtulursun elindende amerika bu nere kurtuluyon 😀
adamlar bi ada satın alıp herşeyi oraya taşısın o zaman
https://www.google.com/maps/@37.8761971,-25.4191222,48829m/data=!3m1!1e3
Burası biçilmiş kaftan. Portekizden satın alınabilir 🙂