evet. Ben Ranger almıştım. Samsung m3 harddiskimden pc ye dosya aktarırken sorun yaşadım, sadece iki port düzgün çalışıyordu, iade ettim. Şimdi tekrar almak istiyorum ama forumlarda gördüm, benzer sorun yaşayanlar olmuş. Merak ettim.
Bu düzeyde bir anakart alıp sorun yaşamak gerçekten üzücü sanırım ön portlarla sorun yaşadınız.Kasanın portlarının/kablosunun vs sağlam olduğuna emin misiniz ?.Örneğin bende ön portları aceleyle hd audioya takmıştım.Birde kurulumu siz mi yaptınız?
Sadece ön portlar değildi. Arkadaki iki port da sorun çıkardı. Sadece ethernet portunun yanındaki portlar düzgün çalışıyordu.Kurulumu kendim yaptım, zaten herhalde son iki yıl içerisinde aktif olarak 5-6 sistem toplamışlığım var. 2007'de aldığım PC geçen yıl bozulunca iş görsün diye FX 6100 işlemcili bir sistem toplamıştım. Yanına da GTX 660 ekran kartı aldım. Yetersiz gelince işlemciyi sattım, FX 8350 aldım. Sonra Ekran kartını satıp GTX 780 aldım. Baktım gtx 780'e FX 8350 pek yakışmadı, anakart da overclock yapmaya pek müsait değil. i7 4790K ile bu anakartı aldım. Her şey güzel derken bu sorun çıktı, anakartı iade ettim. Şimdi işlemci rafta yeni anakartını bekliyor. Ben yine Ranger almak istiyorum ama münferit bir sorun mu yoksa genel bir şey mi var kestiremedim.
Anakart Ranger mi Hero mu?
hero
usb 3.0 portları harici harddisk ile düzgün çalışıyor mu? Özellikle öndekiler.
Flashdan harddiske dosya aktarımını kastediyorsan daha usb 3 lü bir cihazım yok
evet. Ben Ranger almıştım. Samsung m3 harddiskimden pc ye dosya aktarırken sorun yaşadım, sadece iki port düzgün çalışıyordu, iade ettim. Şimdi tekrar almak istiyorum ama forumlarda gördüm, benzer sorun yaşayanlar olmuş. Merak ettim.
Bu düzeyde bir anakart alıp sorun yaşamak gerçekten üzücü sanırım ön portlarla sorun yaşadınız.Kasanın portlarının/kablosunun vs sağlam olduğuna emin misiniz ?.Örneğin bende ön portları aceleyle hd audioya takmıştım.Birde kurulumu siz mi yaptınız?
Sadece ön portlar değildi. Arkadaki iki port da sorun çıkardı. Sadece ethernet portunun yanındaki portlar düzgün çalışıyordu.Kurulumu kendim yaptım, zaten herhalde son iki yıl içerisinde aktif olarak 5-6 sistem toplamışlığım var. 2007'de aldığım PC geçen yıl bozulunca iş görsün diye FX 6100 işlemcili bir sistem toplamıştım. Yanına da GTX 660 ekran kartı aldım. Yetersiz gelince işlemciyi sattım, FX 8350 aldım. Sonra Ekran kartını satıp GTX 780 aldım. Baktım gtx 780'e FX 8350 pek yakışmadı, anakart da overclock yapmaya pek müsait değil. i7 4790K ile bu anakartı aldım. Her şey güzel derken bu sorun çıktı, anakartı iade ettim. Şimdi işlemci rafta yeni anakartını bekliyor. Ben yine Ranger almak istiyorum ama münferit bir sorun mu yoksa genel bir şey mi var kestiremedim.
Genel bir sorun mu bilmiyorum ama ben olsam ya heroya terfi ederdim yada msı ın modellerine bakardım.Geçmiş olsun yeniden.
Teşekkürler. Size de hayırlı olsun.