Günaydın arkadaşlar.
Fifa ve Pes için bilgisayara kol arıyorum, nasıl bir kol almalıyım? Deneyimli arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
hocam ben satıyorum sıfır vatan dan bakabilirsiniz. bu fiyatlarda en iyisi budur.
http://www.sanalpazar.com/Logitech-F710-Gamepad__isp29020693
Yön tuşlarının birleşik olmaması lazım.
Logitech F310 (kablolu) veya Logitech F710 (kablosuz) almalısın.Kesinlikle pişman olmazsın.
Xbox kontrocülerinin yön tuşları birleşik, daha önce ona benzer yan sanayi kontrolcüler kullandım ps koluna alışık olduğum için yön tuşlarında sıkıntı yaşadım. @clay_davis @ardazeytin @tolgaaaltas @angelfrantix
kontrolcü dedigin kaliteli alınır.paranın hakkkını kesinlikle alırsın.1996 yılında ps1 aldık.kontrolcüsünü 2010 yılına kadar kullandıgım ps 2 de bile sonuna kadar kullandım.Paraya kıy yani pişman olmazsın
Dualshock 3'ün Pc desteği var mı?
Dualshock'ları PC'de kullanmanın belirli yolları var. Önce driver yükleyip cihazı tanıtıyorsunuz, sonra cihazı X360 kolu gibi emule edip oynuyorsunuz. Bende çoğu oyunu öyle oynuyorum ama Bu seferde tuş isimleri farklı olduğu için oyun içinde tekrar mapping yapıyorum yada öğrenmek durumunda kalıyorum çünkü hiç X360 koluyla oyun oynamadım. X tuşu A oluyor mesela.
Xbox 360 Controller en ideal kol bana kalırsa.
xbox 360'ın üstüne yok
xbox 360 kolu alın. Bir kere alıştınız mı, farkını gördünüz mü bırakamıyorsunuz. Bundan sonra başka kol almam ben.