lg g2 mi yoksa gm discovery elite mi yada nexus 5 mi her yönüyle bir soru soruyorum
lg g3 varken g2 almak ne kadar mantıklı onuda bilemeyeceğim ama fiyatlar çok çabuk indiği için de g3 pek düşünmüyorum ve ayrıca g2 ye android 5.0 gelir mi
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hepsi arasında LG G2. Elite özellik olarak bir tık daha önde durabilir, ama hem hissedilebilir bir fark olmayacaktır, hem de LG almak varken Discovery almazdım yerinde olsam. Ayrıca bu yorumu iPhone 5s kullanan biri olarak söylüyorum. LG fanı değilim.
Nexus 5 bilmem ama güncelleme konusunda önde diyebilirim.G3 varken G2 alınabilir çünkü hala daha fiyat kıralı Android L alıcak zaten.Discovery eliten hiç düşünme derim.
Güncellemeyi kafana takmıycaksan Elite al ben kullanıyorum memnunum ön kamerası müthiş 🙂 ben normal kullanımında 4 saat ekran açık kalma süresi alıyorum LG g2 olsa heralde 4.30 saat açık kalma süresi alcam
elite'ı direk ele bence de. marka kalitesi, güvenirlilik falan hak getire. yani ucuz olsa tamam da o paraya değmez. g2 çok başarılı oldu ki bence g3'ten bile daha iyi durumda. onun bir tek malzemesi biraz ucuz his veriyor ama her açıdan çok iyi bir cihaz. donanımı gayet dengeli olduğu için fazla sorun çıkarmaz. nexus 5 de ona benzer durumda. orası tercihe kalmış.
yorumlarınız için teşekkür ederim elite eledim nexus 5 ile g2 arasında kaldım ikisini kullanma fırsatım oldu yan yana baktım nexus 5 in ekranı çok soluk kalıyordu g2 yanında ama orada ekranı lg ekranı iyi göstermek için ekranı sonuna kadar gamayı filan açmış bilemedim ama ekran olarak lg g2 yan yana çok büyük fark var g2 ekranı bariz daha iyi ama benim için android 5 gelmesi önemli gelirse nexus 5 gerek yok onun dışında bu fiyatlarda tavsiye edebileceğiniz telefon varsa ederseniz sevinirim
daha uygun fiyata samsung galaxy grand 2 önerebilirim. samsung'a önyargılı biri olmama rağmen grand 2 aldım daha 4.3'te ama 4.4'le diğer markalara gelen bütün özellikler mevcut diyebilirim. samsung'un touchwiz'deki ufak pürüzlerini kafana takmazsan-ki bence telefon gayet stabil-grand 2'yi öneririm. reklam gibi olmasın ama şuradan incelememi okuyabilirsin. http://teknofiber.net/2014/08/samsung-galaxy-grand-2-incelemesi.html
ben o telefona baktım ama ekranı beni tatmin etmedi bir kere hd ekran o fiyata discovery 2 filan bence daha uygun yani tasarımı da hoşuma gitmedi görünümü ayrıca snapdragon 400 işlemcisi çok daha alt model 600 bile değil fiyatı bana bu telefona çok pahalı ve bu telefon amiral gemisi olmadığı için günceleme olayı ne kadar garanti daha 4.4 gelmemişken 5.0 beklemek bence saçma gelcenide zanetmiyorum o yüzden düşünmüyorum
normalde her türlü nexus derdim ama o ekran arasındaki farkı görünce bir düşüneyim dedim zaten fiyatları aynı neredeyse android 5 gelirse g2 alacam zaten nexus da 18 ay günceleme ömrü var
ayrıca saf androidin arayüzü çok basit geldi g2 ye göre