Edogawa @narako 24 Haziran 2026 - 22:49 şu oyunun 3. sü gelmeyecek . BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 7 Theo @theo O zaman dördüncüsü de gelmeyecek. 24 Haziran 2026 - 22:52 Yanıtla Beğen 1 gokhans @gokhans Evil Within 2ninde 3.sü gelmeyecek. Neyseki Sinking City 2nin demosu güzeldi. Çıkınca EW açlığına azıcık çare olur. 24 Haziran 2026 - 22:53 Yanıtla Beğen yah erşeyim yah içim @sormadunyamnebicim Rip Vince Zampella deriz. 24 Haziran 2026 - 23:15 Yanıtla Beğen lterlemez :) :\ :( @lterlemez Apex Legends'ın da içinden geçtiler... 24 Haziran 2026 - 23:31 Yanıtla Beğen protego @protego Yine "RTX"in Ray Tracing'in kısaltması olduğunu sanan biri daha. Nvidia'nın gpu'larına koyduğu isim o yahu. 24 Haziran 2026 - 23:54 Yanıtla Beğen 2 dafk punt @ugurcansayan RT yokken de güzel oyunlar yapılabiliyordu. Yeni teknoloji ile RT alacağız heyecanı ile hikâye ve atmosferi kaybettik 25 Haziran 2026 - 07:15 Yanıtla Beğen leventp @leventp Ray tracing var mı yok mu, hele bir karar versin. 25 Haziran 2026 - 10:46 Yanıtla Beğen İptal
O zaman dördüncüsü de gelmeyecek.
Evil Within 2ninde 3.sü gelmeyecek. Neyseki Sinking City 2nin demosu güzeldi. Çıkınca EW açlığına azıcık çare olur.
Rip Vince Zampella deriz.
Apex Legends'ın da içinden geçtiler...
Yine "RTX"in Ray Tracing'in kısaltması olduğunu sanan biri daha. Nvidia'nın gpu'larına koyduğu isim o yahu.
RT yokken de güzel oyunlar yapılabiliyordu. Yeni teknoloji ile RT alacağız heyecanı ile hikâye ve atmosferi kaybettik
Ray tracing var mı yok mu, hele bir karar versin.