Steam Controller 2 15.000TL. Yuh yani. Tamam üstüne kâr konur da %400 fiyata da satılmaz ki yahu 15.000 nedir.
Teknoseyir gündemi
#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 285 ziyaretçi, 75 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Karaborsacılık işte. Hiçbir albenisi de yok.
Oyunlar desteklese güzel özellikleri var aslında ama bakalım, 1 seneye belli olur 🙂
Normal hocam, kapatırsan gümrükleri böyle satarlar. Lazımsa mecbur alıyorsun kontrolcü özelinde konuşmuyorum
Her yerde sold out olduğu içindir. Stok yenilenirse ucuzlar bunlar da
Valve 2027'den önce düzelmez diyordu, daha çoook var :/
@protego O durumda bi nebze makul gibi. Yurtdışında bulunan bir ürünü yurtiçinde satmaya çalışmıyor, ürün yurtdışında da yok. Ebay'de de ortalama 270-310 dolar arası satılmış son ürünler, o skaladan bakılırsa ucuz bile 😀 yurtdışında 300$ - 14k olan ürünü bizde 15'e ilana koymuş, hafif pazarlık etsen 2-3 düşer zaten.