"Gençler iş beğenmiyor çok tembeller.."

Ülkemizde kamu kurumlarında (özellikle hastanelerde) destek personeli olarak çalışan pek çok vatandaşımız bulunmaktadır. Ancak bedensel yetersizlik, sağlık sorunları veya özel nedenlerle haftada 5-6 gün tam zamanlı çalışmakta zorlanan, buna karşın çalışmaya ihtiyacı olan kişiler mağduriyet yaşamaktadır.
​Avrupa ülkelerinde olduğu gibi ülkemizde de kamuda isteğe bağlı "yarı zamanlı çalışma ve yarı maaş" sisteminin getirilmesini talep ediyorum.
​Bu sistem sayesinde:
​Bedensel olarak zorlanan kişiler kapasitelerine göre çalışabilir.
​Bir tam zamanlı kadroyu iki kişi paylaşabileceği için bütçeye ek yük gelmeden istihdam artar.
​Sosyal devlet anlayışı gereği mevzuatta bu yönde bir esneklik sağlanmasını saygılarımla arz ederim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap