Riskli yapı yüzünden tahliye edilip devletten Kira desteği alan var mı? Ayın 15i gibi gelir falan dediler hep, ama gelmedi hâlâ? Ayın kaçında geliyor?
Teknoseyir gündemi
#EA#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#WhatsApp#note9proSon bir saat içinde 198 ziyaretçi, 77 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Benim değil ama metro inşaatı sırasında riskli yapı ilan edilip evlerinden olan tanıdıklar vardı.
Ben bu gönderiyi attıktan 1 saat sonra para geldi, sanırım Çevre Şehircilik bakanlığı Teknoseyiri takip ediyor.
@xahve 😂
kira desteği ne kadar acaba 15-20 bin tl yoktur sanırım dimi? Benzer duruma gelme ihtimali var da bizim için de.
8000
@xahve 1 haftalik destek 😀
@theo Bizim burada eski evler 50, yeni evler 100 kağıt. 2 günlük destek anca.