Mevzu bahis yapay zeka olunca devletlerin dediği oluyor.

https://x.com/anthropicai/status/2065597531644743999?s=46&t=7lUGhepesdzvV-npC8cG2g

#HaftalıkGündemeMalzeme #anthropic #ClaudeAI

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • cestlavie @cestlavie

    şirkete mi güvenirsin, devlete mi? yani konu trump olsa bile şirketlere asla güvenmemek lazım.

    • Alptekin @alptekinck

      ikisi arasında seçim yapılacak bir fark yok.

    • anıl @anil_

      Abd'de bi şekilde ortaya çıkıyor en azından ihlal varsa. Çin'de ya da bizde bu ihlallerin ne kadar düzgün ele alındığı şaibeli. Bizim TC kimlik numaraları vb. bilgiler panelde elden ele gezerken bi' sızıntı yok diye açıklama yaptılar, sonra kabul ettiler sızıntı var diye. Şu anda insanlar dolandırılmaya çalışılıyor bu bilgiler kullanılarak ya da en kötü rahatsız ediyorlar birine kurulduklarında. Abd'de az - çok bir ceza alır bu veri sızıntısına yol açanlar; bir sorumlu çıkar yine, bizde kabul edilmesi bile zaman alıyor.

    • cestlavie @cestlavie

      devlete güvenmek lazım gibi tabi bizim ülkemiz için geçerli değil. abd için de pek geçerli değil :/ dünya ne hale geldi

  • anıl @anil_

    Bu Anthropic de hükümet karşıtı gibi gözüküyor ama İran savaşının başında Abd, Anthtropic'in verilerinden de yararlandığı ile ilgili haber vardı. Gerçi Abd şirketi olup ne kadar karşı durabilirsin o da tartışılır tabii.