"...Recep Baltaş
Microsoft, 13 Temmuz'da parasını verip almış olduğunuz, Apple cihazınızdaki lisanslı Office 2019'unuzu kullanımdan kaldıracak.

iOS ve iPadOS 16 altındaysanız uygulama kullanılamaz hale gelecek. macOS'ta ise mevcut dosyaları yazdırıp görüntüleyebileceksiniz ancak düzenleme, kaydetme veya yeni dosya oluşturma işlemleri çalışmayacak.

Şimdi asıl olay burada başlıyor: Mac'iniz macOS 12 veya daha yeni sürümleri desteklemiyorsa, Office 365 aboneliği satın almanız gerekiyor..."

BeğenFavori PaylaşYorum yap