Bilgisayarımın anakartı bozuktu yan çevirince çalışıyordu. Bende elim değmişken anakart+ekran kartı ve kasayı değiştirdim artık daha güzel gözüküyor. Yalan olmasın. A serisi bir anakarttan b serisi bir anakartta geçiş yaptım biraz overclock hiç fena olmadı. Rx 6500xt vardı, forza da 1080o very low da bile vram hatası alınca. Rtx 5060 aldım bende. 1080p de yeterli olucak gibi geliyor ama 3 4 yıla ekran kartını değiştirmem gerecek büyük ihtimalle.


bi tane de kule tipi soğutucu fark yaratır
ryzen 5600 ısınan bir işlemci değil.
@mobilite öyledir de stock soğutucular da çok kötü ama
hayırlı olsun hocam.