Şu nasıl beyler?
Teknoseyir gündemi
#BirazMizah#lego#İşeYararYayın#GameBoy#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayarSon bir saat içinde 245 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Güzel
180 az bu zamanda
Başka ne alabilirim önerin var mı?
Tabi 500 olması lazım en az.
https://www.youtube.com/watch?v=3wc_YEjCwRo
Umut'un yaptığı tavsiye videosu var.
Üzmez diye düşünüyorum.
Üstteki umutun incelemesinde LG de var aynı paraya. O 200 hz. Arada kaldım abi. Sence hangisi?