Vergileri vs.. ödedim. Bana bir afakan bastı. Boşuna gitti o kadar para. Param çarçur ediliyor senelerdir.
Offff çok bezdim harbiden.
Son bir saat içinde 254 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Her ay daha maaşı almadan kesilen modeli tavsiye ederim. Hiç vergi ödüyor gibi hissetmiyorsun, hayat bedava hissettiriyor.
+1
ödemiyorum e haciz var. borcun yarısı faiz. ödemeyeceğim sona kadar direneceğim inş af çıkana kadar
Ben ödemeyince eksik kalıyor kafamda.
@tarikx şöyle düşün olmayan borcu neden ödeyim?