Steam indirimlerinde ATS alayım diye düşündüm. Türkiye fiyatı 2,5$ iken Almanya fiyatı 5€.
Şimdi ben Türkiye üzerinden alsam sıkıntı olur mu ki?
#steam #steamindirimleri
Steam indirimlerinde ATS alayım diye düşündüm. Türkiye fiyatı 2,5$ iken Almanya fiyatı 5€.
Şimdi ben Türkiye üzerinden alsam sıkıntı olur mu ki?
#steam #steamindirimleri
Son bir saat içinde 302 ziyaretçi, 114 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Oyun uygun fiyatlı. Ama eklentileri çok para tutuyor.
Benzer fiyat farkı eklentiler için de geçerli. Ama bu tarz fark sadece ATS için değil diğer oyunlarda da var. AAA oyunlarda böyle bariz olmasa da AA ve indie oyunlarda ciddi farklar var.
hesabın tr ise almanya kartı kabul etmiyor tr banka hesabıma para aktarıp oradan alıyorum ya da cd key onlar genelde apple pay veya paypal destekliyor
Almanlar Türkiye’yi kıskanıyor, boşuna demiyorlar. 🤣
Tam olarak bu sebep yüzünden düşük kurlu steam'i kaybettik :/