Selamlar,
Bilgisayarımdaki fanları sessizleştirmek adına splitter fan çoklayıcı alacağım. Anakartımda 1 tane sys_fan girişi var. Şuanda kasamda 3 fan takılı. Biri sys_fan'a diğer ikisi fan kontrolcüye bağlı. Fan kontrolcünün potansiyometresi bozulduğu için fanlar tam güç çalışıyor. Bu 3 fanı splitter kablo ile sys_fan girişine bağlasam bir sorun olur mu?
(Fanların her birisi 0.16A. Totalde 0.48A çekecek.)

Splitter Kablo: https://www.n11.com/urun/4303-4-pin-fan-coklayici-y-pwm-coklayici-splitter-kablosu-41763160?magaza=evaletim

BeğenFavori PaylaşYorum yap