Geçen günlerde Expedition 33'ü oynamayı beceremediğimi burada paylaşmıştım. Şu an oyunun kölesi oldum desem yeridir. Yakın zamanda Silent Hill 2 Remake gibi bir efsanenin hemen üzerine bunu oynayıp, bunun da efsane çıkması beni çok mutlu etti. Çok oyun oynayan ve bitiren biri olarak artık hikayeli oyun bulmakta çok zorlanıyorum, çünkü tarzım olan tüm oyunları zaten bitirmişim.

Expedition 33'e gelirsek hikayesi çok merak ettiriyor, sıra tabanlı savaş sistemine alıştıkça ciddi ustalaşıyorsunuz ve aşırı keyif vermeye başlıyor. Önemli olan savaş sisteminin kurallarını çözmek. Ama yıllarca Pokemon oynadığım için bu sisteme oldukça aşinayım. Başına oturmamla beraber 2 günde toplam 10 saat oynamışım. Verdiğim her kuruşa helal olsun diyorum ve tereddütte kalan herkese de tavsiye ediyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap